Eyllkck Kızlar 1 ay 18 gunluk bebegım var. 2 gundur gazı kokmaya basladı. Üşüttüğü için midir? Yaz oldugu için zıbın vs giydiriyorum siz ne gibi önlemler alıyorsunuz usutmemesı için :(