Aslininminikkalplisi içinizden gelen sesi dinleyin lütfen. Bazı yorumları dehşete kapılarak okudum. Hayırdır kızlar nazi kampında miyiz. Şımarmak sizin için nedir bilmiyorum ama 1 yaş bebeğinizin bagimsizlasacak ya da konuşarak derdini anlatabileceği bir yaş değil. Sarılmaya ihtiyacı varsa sarılın, yalnız kalmak istiyorsa korkuyorsa yanında olun. Ağlıyorsa vardır bir sebebi, hicbir şey yoksa ilgiye ihtiyacı vardır ki çok makul bir ihtiyaç onun için. Çocuklarımız bizim düşmanımız değil, bizi üzmek zora sokmak, yormak için yapmıyorlar. Gerçekten ihtiyacı varsa vardır yoksa yoktur. Bu dönemi ağlatarak, inatlasarak geçirirseniz güvenini kaybedersiniz. 2 yaş ve sonrasında sonu gelmeyen problem davranışlarınız olur