Betull95 ben yaptırdım tam 20 aylıkken iyi kise yaptırmıştım,anesteziden cıkarken cok ağlıcak hazırlıklı ol ama hatırlamıyolar hiç bişi,oğlum 7 de sünnet oldu biz 11 de hastaneden çıktık,günde 4-5 kez pipiyi yıkadık su tuttuk bazen sabahları acıyor dedi onda ereksiyon oluyormus dokyor öyle dedi sabahları o yüzden acıdı onun dışında 4 gün boyunca 6 saatte 1 calpol verdşk iyi kiii yaptırmısım dedim ,suan 22 aylık mesala suan yaptıramazdım çok bilinçlendi çünkü .tam zamanı canımm