-melistosdogdu Ocean marka D viatemini kullanıyorum günde 2 3 damla gibi fis fis şeklinde değilde puf şeklinde veriyorum sizler kaç damla kullaniyorsunuz acaba ben az mı çok mu kullanıyorum doktora soracagim ama şimdi canım çıkık hemen sormak istedim size 😄
Merihh -melistosdogdu fıs fıs benim de. Bir fıs zaten 3 damla oluyormuş o yüzden bir fıs yapıyorum ağzına her gün. Benim bebeğim de 4 aylık 🥰
Elifinannesiiiiiiiiii -melistosdogdu damla şeklinde 3 damla kullanıyoruz 9 aylık olacak en başından beri bu şekilde
Mom59 -melistosdogdu benimde 4 aylık kızım bir puf her gün kullanıyorum 3 damlaya eşitmiş öyle demişti doktorum
Ysmndmrl -melistosdogdu 7,5 aylık bizde ocean kullanıyoruz dozu arttırayım mı dedim son kontrolde hayır dedi günlük 1 fıs