Aselhafsa 25 aylık oğlum. Anne, baba, dede, mama.. Kelimeler bu kadar, onun dışında hayvan sesleri çıkartmaya uğraşıyo tam beceremese de 🤷🏻♀️ korkutma ve şaşırma sesleri falan çıkartıyo..
Hep ağzının içinde ıı ııhh diye konuşuyo ya da anlamsız sesler çıkartıyor..
Ama k3ndini çok güzel ifade eder istediğini işaretlerle anlatır..
Konuşması gecikti evet, ben de artık evhamlanıyorum ama en azından yaza kadar bi bekliycem çünkü karşıma alıp sesler çıkartıyorum o da beni taklit etmeye çalışıyo, belki bi süre bu şekil çalıştırırsam konuşmasını desteklerim diye düşünüyorum 🤔
Size de tavsiye ederim.. Yanına oturun tv ekrarn falan açık olmasın, ilgisi sizde olsun, size bakmasını sağlayın ve işaret parmağınızla çenenize dokunun ağzınızı aça aça sesler çıkartın üzerine basa basa kelimeler tekrarlayın ve tekrar etmesini bekleyin destekleyin.. Çabaladığını fark edeceksinizdir.. Bu bana umut oldu ✨🥲
Ama tabii 1 2 aya açılmazsa bi gelişme göstermezse bi uzmana başvuracağım ben de 🤔