3 hafta sonra oğlum 6 aylık olacak tattirimlarina şimdi başladım tattirim bitmeye zaten 6 aya geçmiş oluyor yalnız 6 aylık bebeğe ben neler yedirmeliyim pek bir bilgim yok.. doktorumuz sadece iki öğün ver sabah ve öğle arasında öğle ve akşam arasında dedi. Neyi ne zaman ne kadar vereceğim hiç birşey anlatmadi. 3 gün kuralı ile tattirim yaptırıyorum şuan. Onerebileceginiz tarif kitapları falan varsa tavsiye alabilirmiyim acaba 🌸