Kızlar bugun eşimin hatası yuuzünden bebeğim 50-60 cm yukseklikten yuz ustu yataktan düştü parkeye cok agladı hemen doktora goturduk gozle. Altında kaldık 2 saat bişey olursa kusma felan getir dedi 3 .5 saat gecti simdi uyudu bebegm dktor uyuyablr takip et sadece dedi bişey olrmu ya cok ama cok korkuyorum