4 aylık olduk kayınvalidemle haftada bir 2 haftada bir görüşürüz son 2 kere gittiğimizde babaannesi kucagına alır almaz aglama krizine giriyor daha doğrusu sesini duyunca galiba .ilkinde anlamamıstım.bugünde gittik kapıdan girer girmez yine aglamaya başladı sakinleştrdik yanına gelip konsunca dudagını büzüyo.şok oldum resmen.neden böyle acaba