Merhaba annelerim, kızım bir kaç gümdür çok huysuzdu ve ek gıdasını asla yemiyordu.Bugun burnu akmaya ve çok az öksürmeye başladı. Bana önerebileceğiniz bir şey var mı ilerlemesini önlemek için? Doktora gitmek istemiyorum. Zaten ağrı kesici dışında başka bir şey vermiyorlar. Bu arada asla burnunu çekmeme izin vermiyor. Öyle bir ağlıyor ki mosmor olup nefesi kesiliyor :( bizim gibi olan anneler nasıl temizliyorsunuz?