Kubrayrl Bebeğim 3 aylık olmak üzere grip oldum arkadaşlar aranızda hiç grip ilacı kullanan oldu mu Emzirme döneminde . Acil doktoru parol verdi gönderdi onunla geçecek gibi değil
Birkullanici11 Kubrayrl maalesef emzirme döneminde hiçbirini kullanamıyorsunuz. Bitkisel yöntemler deneyin . Cok geçmiş olsun.