AgentMom Babybus_ konut kredisi 0.99 olacak. Az fazla çekip onu da kapatın, tek kredi kullanın. Bu kredinizi günü gününe ödediyseniz genelde sıkıntı çıkmıyor.
Helokusunannesi Gecikmeli ödemeniz yoksa, kredi puanınız yüksek ve geliriniz iyiyse verilebilirmiş eşim bankacı
Esraaakrky SeninAnnenBirMelektiYavrm öyle bir imkan olmuyor maalesef. Konut kredisi direkt satıcının hesaba aktarılıyor işlemlerden sonra
AgentMom Esraaakrky yanlış biliyor olabilir misiniz. 2 kez çektik 2 sinde de eşimin hesabına yattı. Oradan noter tesliminde parayı gönderdik
SeninAnnenBirMelektiYavrm Esraaakrky bi yanlışınız olmalı. Bizde konut kredisi aldık fazla çekmiştik başka ödemelerimiz de vardi
Esraaakrky Babybus_ bankacıyım. Puanınızda ve gelir beyanında sıkıntı yoksa iki kredi sıkıntı olmaz. Ayrı kategorilerde biri bireysel diğeri kurumsal
Zhnce Babybus_ esnaf kefaleti bilmiyorum ama bankada çalıştığım dönem bir çok müşterinin konut kredisi tüketici kredisi araç kredisi oluyordu aynı anda Bide eşin esnafsa muhtemelen kobi olarak kredi çeker onlara daha kolay kredi çıkıyordu
Esraaakrky SeninAnnenBirMelektiYavrm bankacıyım ve hiç böyle bir uygulamamız olmadı yasak çünkü. Ben kendim de başka bir devlet baklasından çektim orada da böyle bir uygulama olmadı nakit çıkışı yasak çünkü konut kredisinin
Tuba_engn Babybus_ Eşim bankacı, önemli olan kredi puanın yüksek olması ve çizginin altına düşmemeniz.
Oglunasikbiranne08 Esraaakrky evet doğru cnm bizde 4 ay önce konut kredisi çektik parayı bize vermediler . Tapu işlemlerini hallettikten sonra banka satıcının hesabına kendisi gönderdi parayı.
Zhnce Babybus_ tamam 😊 ama düzenli ödeme yapiyorsa puanı yine iyidir Ha düşük bile olsa faiz oranı yüksekten çeker ama yine de kredi çıkar
Oglunasikbiranne08 Babybus_ verirler cnm merak etme . Eşimin 3 tane kredisi vardı konut kredisi çektiğimiz zaman .
Babybus_ Zhnce ay insallah icime umut doldurdunuz çok teşekkür ederim 🥰 insallah cikarda bir evimiz olur