50 gunluk oldu süt oglum, gorumcemin oglu; mizaci cocugun hep asik yüzlü, cok ciddi bakiyor ve hiç gulmuyor. Gecdn hafta 3,4 gun kaldılar k.validemde surekli asiyor yüzünü gülmesini geçtik,somurtkan bari diyoruz ufacık bebe…
Cok cok geçmiş olsun, acil sifalar dilerim yavruya da