Kızlar bebişim 5 ay 8 günlük. Bugün doktor kontrolümüz vardı kilosu 6350 4.ayında 6000 ydı doktor az buldu. İstersen mamaya başla istersen başlama 15 gün sonrs tekrar kontrole gel dedi. Emin olamadım sizce mamaya başlamalıyım.
Bir de arkadaşım herobabyin Elmalı muzlu mamaları var ondan kullanıyormuş kullanan var mı sizce başlayayım mı kafam cok karıştı yaa