Aklimdasin 11 aylık oğlan tişört short giydim mi kolumu bacagımı ısırmak istiyor. Acıtıyor da dişleri ile izi çıkıyor 🥴 aynı sekilde kendisinide cıplak gordumu kolunu bacagını yine ısırıyor 😒 niye yapar ki bunu? Sizinde böyle mi? 4 dişimiz var bu arada
Zlm Aklimdasin valla bugün kızım ısırdı ama bence oyun için yaptı elimi agzina sokmaya çalışıyordu 1 yaşında ama gerçekten bunu huy haline getirirse ciddi bı şekilde yapmamasını soylicem
Pembecik Aklimdasin Bizim ki sürekli burun kapmaya çalışıyor 😂 bir de çaktırmadan birden haaov diye burnumuza saldırıyor 😂 8 aylık üst ikiler çıkıyor bizimde