Valeria Eymeninannesiiiiiiiiii bize yapmamıştı. Yapsa da çok yüksek ateş olmuyor zaten doğal yollarla da düşürmeyi deneyebilirsiniz🥰
ly35 Eymeninannesiiiiiiiiii mutlaka evde bulunmalı bence bu aşı yapmasa bile. 2 ay aşısı biraz ateş yapmıştı bizde
Betulmeyra Eymeninannesiiiiiiiiii bizde hiçbir aşı ateş yapmadı sadece 2.ay aşısı ateş yaptı bence al mutlaka bulunması lazım evde ne olur ne olmaz
Deletedmom_54 Eymeninannesiiiiiiiiii bizimde aşımız yarın inşallah ateşsiz huzurlu atlatırız kızım zaten normalde de aşırı huzursuz bide aşı eklenince ne yapıcam bilmiyorum günlerdir bunu takıyorum kafama. Her ihtimale karşı ilaç bulundurun evinizde
Lylasl Bizde hiç yapmadı ama her ihtimale karşı ilk 24 saatte 5 saatte bir 1 çay kaşığı calpol vermiştim
Cemileozdemir Eymeninannesiiiiiiiiii canım benim kizim şimdi 11 aylık ama biz 2 ay aşısı olduğumuzda ben evden çıkarken bir çay kaşığı ağrı kesici verdim gittim ve ateşi falan da olmadı.
Edagg Eymeninannesiiiiiiiiii biz buğün olduk yapiyor malesef huysuzlukta yapiyor sanırım aşı olan yerlerinde ağrıda var bende calpol veriyorum daha rahat etsin diye 5-6 saatte bir çay kaşığı
sb- Eymeninannesiiiiiiiiii benim çocuğumda ateş yaptı aynı aşıların 2.dozu 4.ayda yapılıyor onda da çıktı ateşi. Her igtimale karşı calpol alın derim
selenemine Eymeninannesiiiiiiiiii nizde yapmadı ama ben evde bulunduruyorum calpol ü her ihtimale karşı
Nursenaglbtn Bizde ateş yapmadı sadece biraz uyku yaptı 😅 doktor özellikle ateşi çıkarsa ver durduk yere verme ilacı dedi. Hiçbişeyde olmadı
Esen3535 Eymeninannesiiiiiiiiii yarın 9 aylık asimiz var Kızıma sadece 2ay aşısı ateş yapmıştı calpol vermiştim 2 kez