bereneliff valla bizde 20 gün çektik o sarılığı 15e yükselmişti en son doktorlar sadece bolbol emzir dedi ama geçmiyordu eşime dedim git mama al sen, hem emzirdim hem 30cc mama verdim peşine 1 haftada sariligimiz tamamen gecti yavrum kilo almaya basladı.birde su icirdim ben çay kasigiyla.