Kızlar bebeğim 7 aylık olacak bşr hafta sonra. Sorum şu ki bebeğim benimleyken çok mutlu evde kimse yokken çok mutlu gülüyor ediyor kelimeler çıkarıyor sesli gülüyor neşeli oluyor. Sadece babası ve ben bizim dışımızda kimseyi istemiyor kucağına almaya kalksalar sevseler kıyameti koparıyor yakınına bile yaklaştığında başkıyor ağlamaya. Misafir bile çağıramıyorum artık gergin huzursuz hep ağlıyor pasif bir çocuk gibi gözüküyor ama kimsr yokken neler yapıyor neler. Demem o ki insan sevmiyor bizde çok gezmeyi seven bir aileyiz ne yapıcamı şaşırdım bende çok geriliyorum çünkü bebeğim mutlu değil o sırada. Nasıl insanlara alıştırmam lazım yoksa bu bi atak mı geçer mi yaniii?????