Busra2013 bebek evde de hasta oluyor..sana örnek verim,geçen eylülde annemin yanına izmire gidicektik,tam 1 hafta dışarı çıkmadık hasta olmayalım mikrop kapmasın diye tam yola çıktığımız gün oğlum hasta oldu..ne benn ne oğşum dışarı çıkmıştık,ceyranda da kalmadı..olcağı varsa oluyor..rabbşm baska hastalıklardan korusun şükretmelisin