Bugün aşımız ve doktor kontrolümüz vardı oğlumun boyu 68 kilosu 7.40 çıktı beklentimiz 8 biraz eksik kilosu dedi meme+mama ilerliyoruz ama ağırlıklı olarak sık sık emziriyorum günde 2 kez mama alıyor şimdi ekmgıdaya da geçicwz fakat eksik mi gerçekten ya normalde aşmıştım artık bu konuları Ama taktım yinede sağlıklı olsun da bu arada doğum kilosu3700 dü.