Furkansmomy hay lanet gelsin taşınmaya, eşim nakliyeci tutmayalım boşa para dedi, kendisi kargocu, ben taşırım dedi 😂 4 gündür taşınıyoruz, ev aldı başını gidiyor, yağları balları aynı kartona koymuş getirmiş hepsi birbirine karışmış. Çaycıyı poşete koymuş insan kutuya koyar, üst demlik kırılmış. 🥺 ( ne kadar güzeldi çaycımda 😩) taşınacaksınız eşlere emanet etmeyin 😒