Ysmndmrl 929621 benim bebeişde 1 haftadır largıpen kullanıyor 3 gündür ishal var birde poposu fena pişti normal sanırım
Deletedmom_45 929621 antibiyotik kullabiyo oglum ve ishal genelde oluyo antibiyotik yuzunden normal goruyorum ben devam ederse muz veririm 😍
Merve0522 Süte geciyorsa antibiyotik ondan yapmış olabilir bana da antibiyotik yazıldı 1 hafta emzirme dedi doktor recet de bile yazıyor