Sdr123456 Kızlar normalde bebeğim gaz öıkarınca hiç kokmazdı 3 aylık yalnızca anne sütü alıyor. 2-3 gündür çok gazı var huzursuz ve gazı çıkarıdiında kokuyor bu üşüttüğü anlamına mı gelir acaba ya da başka ne olabilir?
zeynep321 Sdr123456 Düzenli kakasını yapabiliyor mu? Benm bebeğim düzenli yapamıyor üç dört gün bazen bir hafta yapmadığı oluyor . yapacağı gün kokulu gaz çıkışı oluyor