Selam güzel anneler kızım bu ayın 25 inde 4 yaşına girecek bugüne dair tuvalet eğitimini kabul etmedi konuşmaya çalışırdım bağırıp çığlık atardı çok şükür ikna ettim bugün başladık lazımliga oturuyo ne yapmam gerekiyor gece tuvalete kaldırmali miyim ? Bez bağlama taraftari değilim çünkü hemen alışır yine o yüzden güzel fikirlerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 🙂😚😚