Oglum 6 aylik 3 aydir alerji mamasini sevdirmeye çalisiyorum ama naptiysam icmiyor kasikla yine AZ birsey veriyorum ama onunlada hepsini döküyor alerji mamasini gectigimizden beridir asla biberonu kabul etmiyor redediyo napacam bilmiyorum sütüm çok çok AZ hic yetmiyor sagIm yapip cogaltmak istiyorum ama tekrar nasil verecem Kara Kara dusunuyorum kasikla bile zar zor iciriyorum denemedigim biberon kalmadi basta boyle yapip aontadan biberon Alan bebekleriniz varmi