anneyimben25 benimde çok yaraydı gümüş kapak, garmastan, lansinoh hepsini kullandım. En son dayanamayıp bıraktım hepsini, sütümü emzirmeden önce kahverengi yere sürdüm. Sonrasında da sürüp kurumasını bekledim öyle toparladı. Benim ki de 45 günlük, geceleri tam uyanmazsa güzel tutmuyor memeyi o zaman gene mahvoluyor. Doğru pozisyonda emzirmek çok önemli. Birde farklı pozisyonlar dene, çanta pozisyonu felan var o da iyi oluyor.