kızlar yardımcı olun lütfen bebegimin önceden hiç gazi yoktu mama+meme veriyorum 3 aylık olduk 4 gündür aşırı gazi oluyor karnı çok sisiyor 4 saat uğraşıyorum çıkarması için neden bu kadar gazi oluyor bilen biri varsa yazabilir mi ilk önce emziriyorum doymayınca 50 ml mama veriyorum bazen 25 içiyor bazen hiç içmiyor yediklerimede de çok dikkat ediyorum