Mimoza-kizim Kizlar pisik icin hangi kremi önerirsiniz yada ne önerirsiniz acil cevap verirseniz sevinirim
BuseBlt Mimoza-kizim hametan ve mantazol karıştırıp kullandık biz, antibiyotik ten dolayı pişik olmustu birkaç güne toparladı
Kocakgiller Mimoza-kizim ben doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum çok memnunum. Doktorumda çok iyi olduğunu söyledi
Mimoza-kizim AlyaMiraTy onu kullaniyorumda canm pisigi onlemedi ek gidaya gectigimiz icin pisik oldu iyilestirmiyorda
Aceranne Mimoza-kizim poposunu yıkayın her kaka sonrasında iyice kurulayıp havalandırın gece yatırmadan önce de bepantolu iyice sürün temiz bezi takın
Mimoza-kizim Aceranne tamam canim bunuda deneyim yıkıyorumda cogu zaman uykusunda yapıyor uyandirmamak icin pamugu islatip siliyordum ama iyice kötu olmaya basladi cocuk uyuyamiyor yaa artik uykusundan fedakarlik edecek napalim
entazeanne Mimoza-kizim eczanede abla hametanla sudocrem karıştırıp kullanırsan daha faydalı olur demişti ama denemedim ben denemek istersen
Mimoza-kizim ayse_ana mustelanin stelatopia emollient cream diye bir kremi var elimde o olurmu acaba bir bilginiz varmj