Kızlar merhaba bebeğimle ek gıda dönemindeyiz tadımlar vs bitti herşey normaldi çok atik eline ne versem ağızına götüren kaşık isteyen bebekti ama ne oldu anlamıyorum bebeğim kaşığı görünce dudaklarını kitliyor hiçbir şekilde açmıyor artık o kadar zorlanıyorum ki ne yapacağımı şaşırdım . Karnı açken deniyorum yok yemiyor mesela formül mama veriyorum onu içiyor. Avokado tadımında çocuk hiç beğenmedi ondan sonra mı böyle oldu acaba diyorum. Bide zor bebek biberon yüzünden meme reddi yaşadık 2-3 aylıkken bıraktı emmeyi şimdide kaşığı istemiyor yine biberonu istiyor. Varmı böyle başına gelen yardımcı olabilir misiniz ?