Arkadaşlar iyi akşamlar size bir şey sormak istiyorum kızım 18 aylık sağlık ocağında açılarını yaptılar sağ bacağına yapılan aşı biraz Şişti kaşıyor kızım sürekli birde yürürken koşarken ayağının dışına doğru basıyor topallıyor gibi başına gelen var mı ?