Oğlum 11 aylık ek gıda da sorunumuz yok ama az yiyor yani doyacak kadar değil günde 3 öğün ek gıda alması gerekiyor deniyor ama 1-2kere yiyor ek gıda mama içmeden doymuyor günde en az 4 kere mamayla besleniyor. Normal mı yani böyle olması yoksa mamayı azaltmak mı lazım bilemedim