mermik MinelAskEla 2.ayinda kullanmaya basladim totalde 1 yıldan fazla kullandım. Tek yonluydu. Cok memnun kaldım. 2 yönlü olsa halen kullanamaya devam ederdim kizim 2 yasinda şu an.
FerideDeniz MinelAskEla her yöne olanını yenidoğan aparatı ile birlikte iki haftadır kullanıyorum ve gayet memnunum.
Asyatosumunannesiyim MinelAskEla bence mükemmel bişey biz 2 aylıktan itibaren kullanmaya başladık ciddi anlamda çok rahat ettik satacağım şimdi de hatta artık kızımı kendim büyüttüm yemek yaparken olsun markete giderken olsun ev toplayıp temizlerken olsun aşırı rahat kullanışlıydı tavsiye ederim
mavibahar1 MinelAskEla Heryöne modelini 1 senedir kullanıyorum. Ve hala kullanmaya devam. 😊 Hatta cırtta sıkıntı vardı tamir ettiler. Bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum tek kelime Mükemmel 😁
MinelAskEla Asyatosumunannesiyim ne kadara satacaksınız peki ? Bende dolap uygulamasında baktım bi kaç tane favori ekledim hatta
mermik MinelAskEla kilodan ziyade cocuk artık dışarıya daha meraklı oluyor. İzlemek görmek istiyor. O yüzden de sıkılıyor
Tuba_2020 Her yöne modelini kullanıyoruz çok memnunuz ilk başlarda bebeğimin gaz çıkarmasına bile faydalı oluyordu.Tamamen kurtarıcı bir ürün bizim için.
Denizmooom MinelAskEla evet canım ben sitesinden aldım 11 aylık suan hala ara ata kullanıyorum. Her yöne oldugu için tatilde götüreceğim dağ tepe olursa sırtıma almak için