Premsesannesi355 Kızlar bebeğiniz ne zaman pipetli suluktan içmeye başladı 9 aylık bugün kendi uaptigim meyvesuyunu koydum kendi çekti pipetten çok mutlu oldum duygulandım ya 😍
Laren Premsesannesi355 haftaya 9 aylik olcak verdim ama çekemedi oyle dis etlerini kaşıdı bende öğrensin istiyorum ya
Snowglobe Premsesannesi355 pipet neden gerekli. Bilemediğim için soruyorum burda da çok post görüyorum.
Zlm Snowglobe daha rahat içmesi kafasını kaldırıp icmeyince tıkanma ihtimalide az oluyo tam yutkunma işlemini yapamadıkları için ayrıca dokulmuyo
aylinbb Snowglobe ayrıca diş sağlığı için de daha iyi bu sippy cup denen bardaklar dişlere zarar veriyor. en iyisi ya açık düz bardak ya da pipet. bir de pipetle başlayınca bebekler daha çok su içiyor
Snowglobe Zlm hmm. Ama en başından beri bardağa alışınca böyle problemler olmaz diye düşünüyorum inşllah. Zaten dökülme yokta tıkanma falan Allah korusun bizim başımıza bile geliyo koca insanken
Barlas1 Premsesannesi355 nasıl bir pipet kullndiniz . Bizimkisi normal plastik pipietle dışını kaşiyor 😂 çekme işini halledemedik. Bizde dokuz ayliğız
Snowglobe aylinbb o bardakları bilmiyorum aklımda olsun sağ olun almayayım. Ben zaten normal bardakta veriyorum çok şükür seviyo da