Veragillerden Merhaba güzel anneler. Bebeğim 5 ay 8 günlük. SMA mama kullanıyoruz. Yeni kutu alacağız. İki numaraya geçelim mi (6 aydan itibaren)
Doga0812 Veragillerden canım bende tam bilmiyorum ama oğlum 5 ay 4 günlük 3 gün önce 1 no aldım ekstra 2 noda aldım onuda bitince kullanacağım
TosbiginnnAnnesii Veragillerden tam 6 olması ıcın 5 ayının tamamen bıtmesı gerekmezmı kesınlıkle altısını doldurup bıtırmeden 2 ye gecmeyın farklı reaksıyonlara sebep olabılır ..
Veragillerden TosbiginnnAnnesii Çok haklısınız ben de böyle düşünüyorum bir arkadaş kafamı karıştırdı ondan buraya sorayım dedim, çok teşekkürler 🌸
TosbiginnnAnnesii Veragillerden yanı sız yınede bı uzmana sorun dılersenız ama ayını tam doldurmadan vermek rısklı olabılır cunku ıcerık bakımından farklılar . Yanı allah korusun hastanelık bıle edebılıyormus .. 🐘🥲🤲🏻🧿
Veragillerden TosbiginnnAnnesii Mama gerçekten öyle. Bir ara Aptamil’e geçtik aman Allahım kızımın bağırsaklarını ters tepti. 🥲Bir daha geri döndük.
TosbiginnnAnnesii Veragillerden o yuzden sen kafanı karıstıranlara musade etme kesınlıkle 🎈🫶🏻 … uygulamada ne zaman altı aylık yazarsa o zaman kullan derkm ben yada doktora falan bı sor :)
Birdunyabircennetannesi Veragillerden Kaç günde bitiriyor bizimki 10 15 günde bitiriyor öyleyse 1 al bir dahakine 2 alırsın canım
Veragillerden Birdunyabircennetannesi Meme artı mama gittiğimiz için tam bir ay gidiyor. Teşekkür ederim 🌸
Peekaboo Şimdi alacağın 1 numara mama zaten 6.aya girene kadar biter. Ben de 6.aya girince 2 numara almıştım acele etmeye gerek yok bence
saresmami Veragillerden bence 1 numaraya devam et. Cünkü her numarada farkli veya daha az/fazla besin oluyor icinde