Merve9812 Bebeğimi 4 saatliğine anneme ve babasına bırakıcam 4 buçuk aylık sadece snne sütü alıyor . Süt sağsam ne kadar sagıp bırakmam gerekiyor ? Kac saatte kac cc içer. Çalışan anneler nasıl yapıyor fikir verirmsiiniz 🫠
cekoslavakporseleni Merve9812 4 saatte max 300cc içebilir diye tahmin ediyorum. Sen gidince iki kez beslense 150ccden 300 yapar. Muhtemelen içemez bile o kadarını ama garanti olsun diye sen 300 cc bırak canım.
Dilekmh Merve9812 3 aylık kızım 200 cc sağıyorum ama annem yetmiyor diye 60 cc de mama yapıyormuş benden de o kadar süt geliyor maalesef. Bende 4.5 saat bırakıyorum
UraSsmom Merve9812 Ben arada dışarı çıkarken sağıyorum bir kerede 120 içiyo, 2 kere beslenir en azından 4 saatte 250 300 arası sağabilirsiniz Garanti olsun
oglumubeklerken Merve9812 çıkmadan hemen önce karnını doyurup öyle çıkın. Ve siz gelene kadar bir sefer 150 cc civarı içse bence yeterli olur diye düşünüyorum
Dilekmh Merve9812 evet cnm hatta ben cumartesi gününden başlayıp pazartesi için stok da yapıyorum . Dolapta 3 gün durma süresini hesaplayarak veriyorum