Zeynep1903 3 ay 10 gün oldu dogum yapalı hala mıdemden karnımdan gurultu seslerı geliyor cıldırıcam ya dolanıyo içimde resmen hergün oluyor bu normal mi neden olur anlamadım 🤦🏻♀️ Varmı aynı seyı yasayan ?
Cansudkmts Zeynep1903 gaz ve büyüğünüz vardır kabızlık problemiz varmı ancak bagırsaklar toparlarlıyor
cemre_-34 Zeynep1903 gazlı yiyeceklerden uzak durun birde kayısılı meyve suyu icin birde yürüyüş yapın düzelmezse doktora görünün