AyyuceGokcen Sanverkubra 9aylıkken başladım ben de vermeye.Bir problem yaşamadım.Sade olanından başlamanızı tavsiye ederim🌸
Lidya Sanverkubra tadımda ilk denediğiniz gıda kefir doktorlar tavsiye ediyor. Migroslarda satılan kefirzadem markayı benim bebeğim çok sevdi. İçeriği bakımındanda zengin.
Tulker_erm_34 Sanverkubra Ben kendim yapıyorum kefiri bebeğim 6.5 aylıkken başladık en sağlıklısı dışardan almayın bence katkı maddesi var en temizi kendi yaptığınız ve çok kolay
Sevilayy_1 Sanverkubra canım kefir de yoğurt gibi ve zaten öneriyorlar 6 ay diye sorun sürekli mayalamak gerekiyor 🤔
Sevilayy_1 Sanverkubra evet canım oda ısında ki süte kefir mayasını atıyorsun 12 saat yada 1 gün bekliyorsun biraz ayrıntılı YouTube kefir mayalama yaz daha iyi anlatırlar😃😃😃
Sanverkubra Sevilayy_1 kefir mayasını nereden alıyosun ben hazır satılan kafirlerden alcaktım.ilk defa duydum kefir mayalandigini
ikicanpareannesi Ben de keçi sütünden olanı aldım tadı gayet güzel ama benimki içmedi , 6 ay 23 günlük bebeğim. Yoğurda başlamıştım şimdi onu da istemiyor.. ek Gıda başlangıcı herkeste ayni mı acaba.. ne yapsam yemiyor :( biraz tadına bakıyor o kadar. Gerisi yok.