Herkese selam, kızım tam 5 aylık bugün ama hala uykularımızın ne bir düzeni ne bir saati var hadi gündüzü geçtim ama gece en az 3 kez kalkıyor nerde ne yanlış yapıyorum bilmiyorum ama burada okuyorum akşam 8 9 da uyuyup sabah 8 9 da kalkan 5 aylık bebekler var bırakın 8 9 u gece 12de zor uykuya geçiyor 8de uyusada maksiumum 1 saat sonra uyanıyor artık çıldırmak üzereyim hem ev hem iş hem bebek çok yorgunum nolur bildiğiniz birşey varsa yazın ☹️