ozlemmmalpkaan slepyy kullanıyorduk pişik yaptı şimdi primaya gectik hala pişiğimiz gecmiyor anlamadım gitti napmam gerek 😞fito kıllandık gecmedi şuan travazol yazdı onunda pek bi faydası yok gibi
Mirayasel42 ozlemmmalpkaan şuan hep goon premium soft onu öneriyorlar doktorlar bırkaç kişide duydum ama ben de molfıx kullanıyorum denemek istiyorum o bezi
Gesincet ozlemmmalpkaan dogumdan itibaren prima premium care ve mustela pisik kremi kullandık cok aükür bi kere bile pisik sorunu olmadı suan 1 aylık 5 günlüğüz
Guldn ozlemmmalpkaan biz de ilk doğduğunda sleepyle başladık pişik yapmıştı . Sonra prime prime care geçtik pişik yapmadı ama bezler çok pahalı şu an da minies kullanıyoruz memnunum da .. pişik kremi Nivea kullanıyoruz memnunum tavsiye ederim .