Kızlar bebeğimi hırıltı, burun tıkanıklığı ve öksürük şikayeti ile doktora götürdük. Daha 47 günlüğüz, ciğerlerinle ve nefes borusunda balgam olduğunu, kulaklarında iltihap olduğunu söylediler iğne verip gönderdiler bizi fakat çocuğumun ateşi çıkacak gibi sürekli ölçüyorum 37.0 - 37.2 arası oynuyor. Uykuya dalamıyor, ememiyor, çok halsiz ve bitkin.. Sürekli hırıltılı ve hızlı nefes alıyor öksürüyor fakat balgamı atamıyor. Burnunu açıyorum hep biraz rahatlasa da bir saat sonra yine eski haline dönüyor. Doktor ilerlerse zatürreye çevirebileceğini söyledi sizlerden istediğim ne yapmam konusunda beni bilgilendirmeniz. Bebeğinde böyle hastalık atlatan oldu mu? Nasıl atlattınız, neler yapmam gerekiyor rahatlaması için? Hiç uyuyamıyor..