Bebgimde asiri kusma var 3 aylik. Doktorum bebelac gold ar mama önerdi bugun verdim bebegime ama cok koyu kivamli oldugu icin icemedi cok zorlandi 120 ml iciyor resmen yarim saati gecti 50 60 ml icmesi. Devaminida icmek istemedi cok zorlandigi icin yoruldu ve sanirim tadinida begenmedi. Ne yapabilirim bu mamalari kullananlar nasil kullaniyorsunuz kivami cok kati nasil olacak anlamadim