arasinannesiyim25 Kızlar yenidoğan bebeğim için buhar makinesi alacağım odayı nemlendiren, önerilerinizi bekliyorum. Bebeğimin burnu çok tıkanıyor ve şu an ciğerlerlerinde balgam olduğu için havanın nemini ayarlamamız gerekiyor
Saudade arasinannesiyim25 bende bundan var şubatta dogum yapmistim burnu cok tıkanmıştı bu cok işime yaradı ama ben indirimli almıştım ebebekten https://ty.gl/brvgzvzbqd
Mimoza-kizim arasinannesiyim25 bende deerma kullaniyorum canim memnunum odayi guzel nemlendiriyor havayida temzliyor yalniz masanin uzerini islatiyor buhar asagiya dogru aktığı icin nem yapıyor masaya ben altina havlu koydum