Kızım doğduğundan beri nasıl söylesem sivri yanı civi kafa tabiri caizse herkes öyle seviyor arkaya doğru sivri dogdugundada öyleydi fakat şimdi hala öyle daha da belirginleşti hep yanlara yatmak istiyor ilk başlarda kusmamız çok olduğu icin ben yan yatırdım şimdi de kendisi hep yanlara yatmak istiyor devamlı düzeltiyorum ama napsam acaba