Merhabalar bebeğinizin gazı olabilir. Bebeğinizi doyurur doyurmaz sırtına 5 dk kadar pis pis yaparak vurun sonrasında yatırıp ayaklarını karnına çekerek hareket ettirin. Günde 5-6 kez idrarını yapıyorsa sütünüz yetiyordur mama vermeyin. Her huzursuz olduğunda emzirirseniz her emzirmeniz tekrar gaz yapacaktır. 2 saat ara ile emzirin. Sütünüz için ise her sabah iki tane kuru inciri bı su bardağı suda kaynatın ve için incirlerini de yiyin kanalları boşaltarak süt indiriyor hemen ve bol bol su için. Aynı şeyleri yaşadım bebeğim sürekli yalaniyo ve memede sakinleşirdi hepsi gazdan imiş. Biogaia gaz damlasi kullanıyoruz şu an ve bebeğimi sıcak tutuyorum bunun çok faydası var sarın sarmalayin uyurken gazını kendisi çıkartıyor. Allah yardımcınız olsun