Merhaba 6 aylık bebeğim var doğumdan sonra düzenli regl oldum en son 8 Nisan’da oldum bugün ayın 12 i hala olmadın normalde ilk hafta olmam lazımdi hep öne atıyordu normalde ağrılarım var ama olamadım erken gebelik testi yaptım negatif çıktı normal test yaptım negatif çıktı acaba stresdenmi olamıyorum programa göre 7 gün gecikme var acaba döngünün icindemiyim