Evet Kızlar benim bebem bu. Kucağımda kalsın sıkıntı yok ama ayağa kalkmamı istiyor hep. Dışarı çıksak hemen sıkılıp ağlıyor. Ağlamayı çok seviyor gaz sorunumuz kalmadı ama istediği olana kadar ağlayıp olunca susam bir bebem var. Nasıl anlıyorlar böyle şeyleri bilmiyorum. Hiçbir yere gidesim gelmiyor. Kucağımda uyuyor genelde. Uykuya zor geçiyor ağlayarak 😖 sizlerin de böyle mi ya geçiyor mu bu süreç 🥲