Selam kızlar 😊 oğlum yarın 4 Ay 22 günlük olucak, 5.ayımızı geride bırakmaya az kaldı çok şükür 😊 akranı olan bebekler gün içinde neler yapıyorlar acaba ? Bizim daha çok fazla oyuncağımız yok işte 2 3 tane çıngırağımız var, hışırtılı kitaplar ve bir de kumaş topumuz var yumuşak. Gün içinde bunlarla oyalamaya çalışıyorum, ama şu an eline aldığı her şeyi ağzına götürme döneminde. Oyun halimiz var ama onda sanki artık eskisi kadar eğlenmiyor gibime geliyor çabuk sıkılıyor. Yere koyuyorum bazen dönmesi için dönmeye çalışıyor canı isterse dönüyor falan, destekli oturtuyorum kısa kısa, kucakta evi dolaşıyoruz falan, bir iki oldu balkona çıkıyoruz pusete koyuyorum. Küçük bir köyde yaşıyorum ve çok fazla dışarıya çıkamıyoruz aslında havalar iyi ama. Merak ettigim sizler gün içinde neler yapıyorsunuz, bu ayda ki bebeklerin ne tarz oyuncakları olmalı, gelişimine destek olacak aynı zamanda dikkatini çekecek tarzda. Yorumlarda buluşalım 😍