Slm1122 Benim bebeğim de yukarı kaldırınca korkuyor elleirni sıkıyor 😁 bu hareketi başımızı ağrıttı biraz dr hemen teşhşs koyup kan testi istedi ck dediği değer biraz yüksek çıkmış fln başladı sma olabilir demeye. Neye uğradığımı şaşırdım🤷♀️ hemen başka bir dr ve hastahaneye gittim oradaki doktor doçentti bi tarafıyla güldü ama olan bebeğime oldu habire kan aldılar. Neyseki değer normal çıktı ve doktor bana yanağını bile sıkıştırsan biraz yükselir öyle şey mi olur vs dedi.