Pars14 bnm kızım 2 aydan sonra kaka yapmayı kesti şuan 5 aylık hala kulak çubuğuyla kakasını yaptırıyorum. Doktorada gittim bekle dedi başka doktora gittim oda 5 aylık oldu ilaç kullanmaya başlayalım dedi diceğim o ki kakasını yapıyor şşte daha ne 😅 ben uğraşıyorum