Tubiknr Oğlum çok öksürüyordu doktora götürdüm ve ventolin şurup verdi sabah öğlen akşam yarım çay kaşığı dedi. Ama internette ağır verlmez falan yazıyordu? Sizden kullanan oldumu?
ikikizannesi Tubiknr internette ne yazidignin bi onemi yok belliki bebeginjz bronsit olmus yada olma yolunda drlarin kararlarini sorgulamayin guvenin derim bir saglikci olarak