AslanannesiAyse Oğlum 1 yaşına girecek memlekete gideceğiz orda denize sokacağım bu kapalı mayolardan almak istiyorum ama tecrübeli annelerden tavsiye istiyorum
Emirto AslanannesiAyse benim oğlum da 16 aylik yeni uzun kol uzun bacak decatlon mayolarindan aldım çok kaliteli siz de düşünebilirsiniz.
Emirto AslanannesiAyse AslanannesiAyse benim aldığım tulum şeklinde zaten , fiyat olarak da mağazasında daha uygun 👀